Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

*Van Halen muziek* I am Darth Vader... I'm an extraterrestial from the planet Vulcan. <--- Beste scene van de film, hehe. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Back in Time was overigens ook echt de moeite van het kijken waard.

Btw, die sci-fi short Crop Circles die je gepost had. IK GING HELEMAAL STUK! :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3166
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Fookin moe, kopppijn en nu bank hangen.

Back to the Future blijft fookin a :D
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Ik heb een Tablet gekregen voor mijn studie. Ik moet zeggen... prima ding voor Fallout Shelter en Secret of Mana, ik kom niet meer aan studeren toe. :lol:

Zal mij benieuwen of dat ding straks een beetje gaat functioneren, als Pip-Boy in Fallout 4. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3166
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Recensie zo goed als af, twee horror flicks voor Halloween :)

@scars nice, maar ben niet zo tablet man. Emulator er op zetten en gaan :P
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, any thoughts op Supergirl? IK vind het af en toe wel een erg hoog "wijven jankie doen" gehalte hebben. De CGI ziet er vaak ook niet helemaal flawless uit en bij sommige dialoog gedeeltes had ik echt het idee dat ik naar een cutscene van de oude Command & Conquer zat te kijken. Daarnaast heb ik steeds als ze haar blouse open trekt een hele andere verwachting. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3166
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Supergirl heb ik maanden geleden de pilot al van gezien en het is inderdaad behoorlijk girly te noemen.

Ik had soms het idee dat het even The Devil Wear Prada was met Ally McByle of hoe ze ook heet.

Ik keek niet naar de bloes was meer de fookme knee boots die me opvielen. Maar goed ik ben dan ook een smeerlap.

Trouwens check je inbox hier op ew, heb je twee dagen geleden wat gevraagd. Negeer me niet dat doet me familie al en jij bent geen familie!!
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, ja die Ally mcFail is echt triest hehe.

Ik had niet gezien dat er iets in mijn inbox zat, dus ik ga meteen even kijken.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, ik weet niet of je Marvels Agents of S.H.I.E.L.D nog volgt? Maar ik vind het toch echt wel weer vet. En om je maar alvast aan het kijken te zetten... Aflevering 5 gaat volledig over Jemma Simmons a.k.a Elizabeth Henstring. En je weet zelf ook wel dat nerdchicks met een Engels accent onweerstaanbaar zijn. :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3166
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

@Scars ik volg die serie inderdaad nog steeds. Aflevering 5 ga ik zo kijken en klopt ik heb een ding voor nerdchicks met een engels accent :P
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht

Eerste episode van Ash vs Evil Dead is epic.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3166
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

WAT NOU SLAPEN!!

GTA Online Halloween Suprise vreet al mijn tijd en virtuele geld op, en dan moet ik ook nog eens spelen met vreemde die het niet snappen of te vroeg quitten en dus een wast van mijn tijd zijn. Mja. Nog 16 voor dat alle content voorgoed weg is.

@Coola ik kijk het later vandaag, ik kijk hier al zo lang naar uit en weet nu al dat ik geen teleurstelling ga krijgen. Wist je trouwens al dat er al een tweede seizoen is bevestigd. Dus dit wordt een lang lopende serie :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@Coola en RDJ134 :lol:
Ik vond de eerste aflevering van Ash vs Evil Dead zeer zeker wel vermakelijk, maar ik wacht toch echt even een paar afleveringen af voordat ik ook durf te zeggen of het epic is. Sommige cuts van de special effects vond ik namelijk behoorlijk rammelen en ik hoop ook echt dat ze de humor weten vast te houden want dit kan behoorlijk snel inzakken. Het lijkt me verdomde moeilijk om dit concept origineel te houden. Gelukkig waren de roddels dat Ash alleen in de eerste drie afleveringen zou zitten niet waar, dat scheelt al een hoop. Zal mij benieuwen of Lucy een beetje Lawless is. :mrgreen:

Anyways, nog maar...

8

nachtjes slapen! :mrgreen:
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!

@RDJ ik zal morgen of overmorgen mijn review van de Ash vs Evil Dead pilot naar je opsturen. Ik weet alleen niet of dat ik aan de anderhalve pagina's kan komen omdat ik natuurlijk zo spoilervrij mogelijk wil zijn met de review ;) .
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3166
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Serieus wat een kk dag, maar goed thats life.

@Coola dat zou fookin a zijn :D Als je het verstuurt hebt, geef me even een DM met het email adres waar het is heen gestuurd.

Tnx alvast :D
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Fallout 4 pre-load unlocked op Steam. Pre-loading now!!! :mrgreen:

Nog 3 dagen. :lol:

Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3166
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Druk druk druk met de recensies voor deze maand, Vandaag COD: Black Ops 3 binnen gekregen die best fun is. Nog een RPG liggen voor aandekomen de week. Twee films. Dus ik zal wat stiller zijn dan normaal ;)

Oja en een fookin koppijn en beetje motion sick. Maar goed :D
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

RDJ134 schreef:Nog een RPG liggen voor aandekomen de week.
Embargo? Omdat je de naam niet noemt. :lol:

Anyways, Ash vs Evil Dead was weer zeer vermakelijk. The Visit en The Gift gekeken, waarvan de eerste zwaar bagger en de tweede bijzonder goed. Uren geluld met een echte comic nerd over Supergirl, waarbij we allebei tot de conclusie kwamen dat de serie de comic verkracht en de geur van bebloed maandverband toch echt vragen is om het ritueel verbranden van de gehele cast.

Nu nog even wat studeren en dan slapen tot de Fallout 4 release. :mrgreen:

@RDJ134 de quote dingie is ook stuk, kijk maar wat er in kwam:
RDJ134 schreef:NACH!!<BR abp="649"><BR abp="650">Druk druk druk met de recensies voor deze maand, Vandaag COD: Black Ops 3 binnen gekregen die best fun is. Nog een RPG liggen voor aandekomen de week. Twee films. Dus ik zal wat stiller zijn dan normaal ;)<BR abp="651"><BR abp="652">Oja en een fookin koppijn en beetje motion sick. Maar goed :D
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3166
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Druk bezig met Call of Duty Black Ops 3 (en maak je geen zorgen deze krijgt een eerlijke behandeling *grinz*)

De RPG is Divinity Original sin volledige dingie editie. Zo snel Call dadelijk geschreven is (ben nu laatste SP level, MP heb ik al uitgebreid gedaan) ga ik daar gelijk mee door. Want dat gaat ook aardig wat tijd consumeren en in deze maand is het altijd fooking druk. Heb ook het nodige liggen en verwacht nog het nodige voor het de 31e is.

Zal morgen Radical gelijk even de twee bugs toe spelen. We hebben tijdje geleden wat dingen achter de schermen met het forum gedaan en denk dat er een plugin niet meer doet wat het moet doen.

Ash vs Evil Dead ga ik nu kijken :D
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Nacht...

Fallout 4! Fallout 4! Fallout 4! Fallout 4! Fallout 4! Fallout 4! Fallout 4! Fallout 4! Fallout 4! Fallout 4! Fallout 4! Fallout 4!

Laters... :mrgreen:
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!

Zo gisteren een review verstuurd naar RDJ.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3166
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Shit in de timer aan het mikken, morgen weer een lange dag.

@Coola mail is binnen, iets aangepast en door naar Radical, Het is nu in zijn handen hoe snel het terug komt :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Nacht! Ik moet zeggen dat ik totaal geen spijt heb van Fallout 4 pre-orderen. Nog amper quests gedaan, ben alleen maar aan het scavengen, weapons modden en bouwen. Die hele shit uit elkaar schroeven om vervolgens weer het één en ander te kunnen craften is zwaar maar dan ook ZWAAR verslavend. Nieuwe manier van oorlog voeren, gewoon de stad onder de vijand zijn reet vandaan schroeven. :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3166
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Zoals altijd druk druk druk en een chronisch tijd gebrek.

@Scars Ik hoor een hoop goede dingen er over.

@Coola review van Ash is terug en deze gaat morgen nacht live, want eerst is het COD: Black Ops III die voorang heeft :P
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Kleine sfeer impressie van mijn roodharige wasteland sloerie. :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Huisje gebouwd...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben nu level 7 puur van het scavengen, modden en bouwen. Ik ga nu questen want mijn shit is op. :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3166
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Drukke tijden atm, maar Coola's recensie van de Ash vs Evil Dead Pilot staat online nu :D

Maar goed, snel wat meuk overzetten en dan bankhangen. Moe en knetterende koppijn.
Plaats reactie