Persons Unknown

Bespreek hier alles omtrent tv-series.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Persons Unknown

Bericht door RDJ134 »

Eergisteren is op de Amerikaanse TV de nieuwe serie Persons Unknown uitgezonden. Daarin zien we een kleine groep mensen die elkaar niet kennen wakker worden in een hotel in een verlaten spookstad die vol hangt met camera's. Als enkele van de groep deze willen verlaten raken deze buiten bewustzijn omdat hun ontvoerders implantaten hebben ingebracht.

Deze serie heeft een hele aparte vibe en hebben goed gekeken naar de sfeer van films als Saw (2004), Cube (1997) en My Little Eye (2002). Goede nieuws is dat er zeker acht afleveringen zullen worden uitgezonden, en wie overigens goed op let kan in één van de hoofdrollen Alan Ruck zien, en de oudere en cult liefhebbers herkennen hem nog altijd als Cameron uit Ferris Bueller's Day Off (1986). Deze show zal voorlopig nog niet op de Nederlandse TV te zien zijn, dus zal je deze via Torrents of uit de nieuws groepen moeten downloaden.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yrIi_D-VoLs[/youtube]
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Persons Unknown

Bericht door baxic »

vet ik ga deze in de zomervakantie zeker checken vooral als ik op vakantie moet met mn ouders naar frankrijk =_=""
Afbeelding
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Persons Unknown

Bericht door DanielBoss »

Het idee klinkt behoorlijk tof. Nou maar hopen dat het ook tof wordt!
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Persons Unknown

Bericht door StormbladeNL »

zeker vette serie nog 2 afleveringen en dan al weer het eind maar is zeker kijken waard
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Plaats reactie