Het laatste nieuws omtrent games, films, tv-series, graffiti, urban exploration, muziek, leuke feitjes, interessante video’s, uitspraken en wat al niet meer.
Gelukkig heb ik ING en hoef ik niet zo'n rotapparaat te gebruiken. Anyway, Steam heb ik nog nooit gebruikt en zal het ook niet zo snel installeren. Hoewel Paypal een goed systeem is, is het toch handig van Valve om iDeal te implementeren, hoewel ik denk dat de meeste gamers wel bekend zijn met internet en dus wel via bijvoorbeeld Paypal een andere betaalmogelijkheid hadden gevonden.
Ik ben juist blij met die random reader . Zou dat echt nooooit vertrouwen username en password bij een bank bijv. Zijn gewoon zo veel manieren dat dat gehacked kan worden.
Het wordt niet gehackt, men vult alleen gegevens in op een fake site. Hetzelfde kan gebeuren wanneer je met Paypal, creditcard of welke andere hippe betaalvariant dan ook.
Radical schreef:Het wordt niet gehackt, men vult alleen gegevens in op een fake site. Hetzelfde kan gebeuren wanneer je met Paypal, creditcard of welke andere hippe betaalvariant dan ook.
Eh, keylogger?
En bijvoorbeeld oudere mensen zou je heel makkelijk op kunnen lichten. Belletje doen, zeggen dat je van de bank bent en dat je wilt controleren of alles wel goed gaat met online betalen. En dat je het wachtwoord enzo moet weten en anders word internet bankieren afgesloten.. Zeg maar wat maar ik denk dat dan heeel veel mensen gewoon hun wachtwoord geven. Iig random reader vind ik een stuk veiliger..
Eindelijk.
Dit heeft me eigenlijk altijd wel een beetje tegen gehouden om iets op Steam te kopen. Altijd de creditcard van m'n moeder vragen , en dan weer het geld van m'n eigen rekening naar m'n moeder zenden. Random Reader heb ik geen problemen mee. Ben hem wel vaak kwijt...
Heb vorige week beide bioshocks gehaald voor nog geen 2 tientjes, belachelijk goede acties bij steam. IDEAL is verder niet nieuws, niet echt bijzonder dus. Gewoon een creditcard aan paypal koppelen en gaan.
Ik zag het ook staan. En eergisteren meteen maar gebruik van gemaakt. Ik vind het echt heel erg handig. Anders moest ik mijn ouders vragen om te betalen, en dat doe ik liever niet. (Zij hebben een credit card, ik niet.)
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.