Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

zo heb net effe de eerste episode van Vikings bekeken en het heeft wel wat
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Oja die moet ik ook nog downloaden, goed dat je er over begin, was het alweer vergeten :)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

Fuck moet ik er toch aan geloven. Ik heb een nieuwe pc moeten kopen want mijn oude pc zegt fuck you tegen mij.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

Spartacus : War of the Damned episode 6 overtreft de vorige episode weer net zoals de vorige episodes dat ook van elkaar deden.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

_o_ Spartacus : War of the Damned _o_

Ze gaan goed los nu met het dit laatste seizoen, fookin lovin it.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

^^ yup alleen jammer dat
Spoiler: show
Donnar al dood is vond hem wel een leuk personage. Maar ja gelukkig leeft Crixus nog ( yep ben een Crixus fan :mrgreen: )
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Net even SimCity gespeeld. Erg tof, alleen haat ik de kleine maps erg hard.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Radical »

@Duckz: Ik ben sinds kort bezig met Cities XL. Huge maps en soort van SimCity.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Radical schreef:@Duckz: Ik ben sinds kort bezig met Cities XL. Huge maps en soort van SimCity.
En performance die al even rampzalig is. Cities XL heeft best wat leuke dingen. Vooral met een paar mods is het erg interessant (Opties voor infastructuur en dan met name verkeer zijn veel beter als SimCity). Een combinatie tussen beiden zou natuurlijk ideaal zijn.
ORLY?
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

Jeeuh zijn me nieuwe pc spullen er zit ik lekker me pc in elkaar aan het zetten kom ik bij de gfx kaart heb ik 2 6pins nodig maar ik heb er maar 1 en alle winkels zijn natuurlijk al dicht. :evil: :evil: :cry: :cry:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Radical »

Life is a bitch sometimes. Altijd wat met die pc's bouwen...
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Drop All Bombs! festival haalt ook buitenlands talent naar Hoorn
“Als ik wil kan ik zo nog twee festivals organiseren.”


Scars Records & Events organiseert dit jaar Drop All Bombs! Een festival met bekende namen uit de regio, maar ook met onbekend talent. Manifesto in Hoorn is op zaterdag 8 juni the place to be. De line-up is compleet. Singer/songwriter, pop, rock en metal; elke muziekliefhebber is welkom. Het festival is een vervolg op De Korte Achterstraat Sessies, dat vorig jaar gehouden werd.

Het brein achter Drop All Bombs! is Louis van Gulden, oprichter van het platenlabel Scars Records & Events. Hij organiseert het hele festival zelf. “Ik heb zoveel aanmeldingen van bands en artiesten. Als ik wil kan ik zo nog twee festivals organiseren.”
Genoeg keus om een mooie line-up te maken dus. Louis heeft gekozen voor muzikanten waarvan hij vindt dat zij wat vaker gehoord mogen worden. Hij gaat daarin vooral zijn eigen weg en dat is wat dit festival aantrekkelijk maakt. “Ik wil een breed publiek bereiken. Aan de ene kant wil ik relaxte muziek hebben, voor bezoekers die een chill sfeertje willen. Aan de andere kant mag er ook geragd worden.” Liefhebbers van singer/songwriters kunnen daarom terecht in het café. In de zaal zal het hardere werk gespeeld worden.

Onder andere Martial Mouse treedt op. Deze mannen hebben de afgelopen maanden hard gewerkt aan nieuw materiaal en zijn weer klaar om alle podia te bestormen. “Ik heb ze al een paar keer live gezien en ik heb een demo van ze uit 2011; er is gewoon niks niet goed aan.”
Een andere favoriet van hem is Mary Confurius, singer/songwriter uit Hoogeveen. “Mary Confurius is iemand waar ik kippenvel van krijg.”

Opvallende naam tussen alle Nederlandse en regionale acts is de Duitse band Poetry Fact. “Dit is het eerste Nederlandse festival waar zij spelen. Ze maken crossover/metal.”

Zangeres Anita te Braak presenteert het programma in het café en treedt daarbij ook zelf op met haar band Miss Ann & The Men. In de zaal praat Old Skool veteraan Solid Jay, bekend van verschillende hiphop party’s, de bands aan elkaar.

De eerste honderd bezoekers krijgen een muzikaal presentje en er zullen hapjes verkocht worden.

Line-up:

Zaal:

Two Headed Dog
Poetry Fact (Duitsland)
Uncontrollable Urgh
Tunnelvisie
Martial Mouse

Café:
Jeroen Timmermans
Mary Confurius
One Clueless Friend
Ndromeda
Elsa Bekman


Drop All Bombs!
Datum: 8 juni 2013
Waar: Manifesto, Hoorn
Kosten vvk: € 6,- (plus € 1,50 extra ticket kosten)
Kosten aan de deur: € 10,-

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Louis van Gulden.
Telefoonnummer: 06 286 155 95
Emailadres: info@scarsrecords.com


Tekst: Miranda Huibers

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8Yqaq6IeMaE[/youtube]

Awesome videoclip, volledig in first person geschoten. Het eindresultaat mag er zijn. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

No longer available bla bla bla.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Repost met wel werkende link speciaal voor RDJ134

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Rgox84KE7iY[/youtube]

Awesome videoclip, volledig in first person geschoten. Het eindresultaat mag er zijn.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

waarschuwing niet kijken als je Spartacus : War of the Damned episode 8 nog niet gezien.

beste tribute filmpje ever
Spoiler: show
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2fAGXd8oARM[/youtube]
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pFmqO3Sf82M[/youtube]

En dan net vol open op mijn nieuwe geluidsinstalatie. Holy mozes, zo mooi! De ramen trilden en mijn T-shirt wapperde van de Woofer... heerlijk. Maar nu snel weer de nieuwe Soundgarden op. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Hey ik heb een vraagje ik heb voorkomend school jaar een nieuwe laptop nodig. Maar ik wil ook een beetje fatsoenlijk kunnen game nou weet ik dat die 2 niet altijd even goed samen gaan maarja.
Ik was aan het denken om de ASUS R500VD-SX013H te halen . Maar kan ik hierop games zoals dark souls draaien met de optie om ook te kunnen game capture. Liever had ik gewoon een desktop maarja ik ga niet dubbel kopen nu en als ik met die laptop even vooruit kan kwa game vind ikhet goed
Afbeelding
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

baxic schreef:Hey ik heb een vraagje ik heb voorkomend school jaar een nieuwe laptop nodig. Maar ik wil ook een beetje fatsoenlijk kunnen game nou weet ik dat die 2 niet altijd even goed samen gaan maarja.
Ik was aan het denken om de ASUS R500VD-SX013H te halen . Maar kan ik hierop games zoals dark souls draaien met de optie om ook te kunnen game capture. Liever had ik gewoon een desktop maarja ik ga niet dubbel kopen nu en als ik met die laptop even vooruit kan kwa game vind ikhet goed
Kijk even op Tweakers of iets dergelijks. Daar krijg je waarschijnlijk een beter antwoord dan hier (En begin dan even bij de best buy guide. Game Capture kan je eigenlijk al direct wel uit je hoofd zetten. Misschien met Dxtory had het nog eventueel werkt, maar dat gaat je GPU én CPU én HDD niet leuk vinden. Even vooruit kunnen is ook een heikel punt. Laptops zijn gewone vele malen minder krachtig en aangezien het nogal aan optimalisatie schort bij de meeste PC games zal het in de toekomst pittig worden. Ene game zal prima draaien en een game die op het oog veel soepeler zou horen te draaien, draait misschien voor geen meter.

Edit: Volgt iemand hier eigenlijk ook bitcoins? Ik wilde toen met de koers van 3 euro per bitcoin er ongeveer honderd kopen en baal nou GIGANTISCH dat ik dat heb niet gedaan. Ik ben nog steeds redelijk overtuigt als alternatief betaalmiddel (Hoewel ik niet denk dat het de komende jaren nooit een norm gaat worden) en vind de hele ontwikkeling toch wel interessant. Nadeel is alleen dat de toepasbaarheid nog steeds erg slecht is (Wat wil je ook, met zo'n instabiele koers) en het nog een redelijk onorthodox concept is. De media aandacht in NL vond ik nog wel acceptabel. De ene groep wat sceptischer als de andere, maar over het algemeen redelijk realistisch.
ORLY?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@baxic gamen op een huidige laptop is wel mogelijk (niet zo mooi als op de PC) maar hou wel rekening met oa hitte problemen waardoor een laptop kan uitslaan tijdens het spelen. Het verschilt echt per laptop en de hardware, dus zoals hier boven al wordt gezegd beter even op tweakers kijken of daar vragen, want ik kan je helaas niet verder helpen.

@Adanteh: http://digg.com/search?q=bitcoin <-- hoop voor en nadeel artikelen over Bitcoins. Heb er gemengde gevoelens bij. zou het persoonlijk niet in inversteren.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Duitse Steampunk chicks, daar heb ik trek in! :mrgreen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Damn prrrrrr.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Wat een lelijk wijf...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

baxic schreef:Wat een lelijk wijf...
Ma nigga.

Afbeelding
Boy oh boy.
ORLY?
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

baxic schreef:Wat een lelijk wijf...
Ik vind jou toch echt een stuk lelijker hoor Baxic :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie