Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Radical »

Bitcoins kunnen alleen maar keihard gaan falen. Kwestie van tijd voordat die luchtbel gigantisch ontploft en nooit iemand meer van de virtuele munt gehoord heeft. Het is nu een vrij onbekende markt. Als je wilt scoren moet je nu een shitload geld er in pompen en zodra je ook maar kunt cashen alles terughalen. Ik geloof niet een dergelijke fictieve munt, omdat de waarde ervan nergens aan te relateren is. Daarnaast is het niet tastbaar en kun je je afvragen hoe goed de beveiliging ervan is. Plus ik denk niet dat de ECB zich druk zal maken om de bitcoin als het opeens geen klap meer waard is. Iets wat ze wel doen bij de euro als die tov de geldende munten als de dollar gek gaat doen.

Wat is sowieso het nut van de bitcoin? Ik snap het echt niet.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

baxic schreef:Wat een lelijk wijf...
En plat. Vergeet plat niet.

Overigens ben ik zwaar hooked aan Arrow. Wat een brute serie zeg. Arrow > Dark Knight Rises. Wat overigens überhaupt een zeer matige en voornamelijk overhypede film is. En dan doel ik op de grimmige sfeer in Arrow. Alleen mogen ze de Glades van mij wel ietwat beter neerzetten, zoals in Batman Begins! Daar vond ik de sloppen van Gotham erg tof neergezet.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

ben het eens met scars ze is lekker. (en d'r tieten zijn groot genoeg)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@Duckz ik roep het al een hele lange tijd dat die serie verdomd vet is, en seizoen 2 heeft ook groen licht gehad.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

coola schreef:ben het eens met scars ze is lekker. (en d'r tieten zijn groot genoeg)
Als je dan toch voor een chick gaat met kleinere tieten: Afbeelding

@RDJ: Jammer dat ik je niet eerder geloofde. Echter had ik nu wel de lol van veel achter elkaar kijken, wat erg fijn is.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

gewoon beide ja trio voor the win.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Radical schreef:Wat is sowieso het nut van de bitcoin? Ik snap het echt niet.
De speculatie rondom de bitcoin is inderdaad gek. Zullen nu redelijk wat mensen geld op hebben gepakt en ook genoeg op verloren. Vandaag was het een gekte van jewelste. Drop van 260 naar 100 en hij komt nu weer wat stabiel op de 170 dollar te zitten. Dat doet echter iks af aan het hele verhaal waar Bitcoins nu om gaan. In principe is het gewoon een munteenheid waarmee je op den duur volleidg onafhaneklijk kan zijn van iedereen (Nu ben je nog erg afhankelijk van exchanges) en waar verder geen middle man of niks voor nodig is (normaal is de bank je middle man). De beveiliging van de munt zelf is verder ook prima, maar zit je eigenlijk vooral met de beveiliging van de exchanges. Nut is er wel en het is zeker qua theorie een erg interessante opzet.

Nu is het alleen wachten tot hij naar de 30 dollar crasht, wat een redelijk neutrale koers gaat zijn. Dan heb je heel veel mensen die keihard huilen en media die nu in éen keer gaan roepen dat er van de munt zelf niks klopt. Kans is groot dat na die crash en de terugkeer naar een stabiele normale waarde de echte dingen pas opkomen.
ORLY?
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Duckz schreef:
coola schreef:ben het eens met scars ze is lekker. (en d'r tieten zijn groot genoeg)
@RDJ: Jammer dat ik je niet eerder geloofde. Echter had ik nu wel de lol van veel achter elkaar kijken, wat erg fijn is.
Arrow is gayyyyyyyyyyyyyyyy. Nah eerlijk gezegd is het best vermakelijk, maar acteerwerk is redelijk beroerd. Qua camerawerk is het nou ook niet je van het en is op bepaalde momenten wel érg cheesy.
ORLY?
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Adanteh schreef:
Duckz schreef:
coola schreef:ben het eens met scars ze is lekker. (en d'r tieten zijn groot genoeg)
@RDJ: Jammer dat ik je niet eerder geloofde. Echter had ik nu wel de lol van veel achter elkaar kijken, wat erg fijn is.
Arrow is gayyyyyyyyyyyyyyyy. Nah eerlijk gezegd is het best vermakelijk, maar acteerwerk is redelijk beroerd. Qua camerawerk is het nou ook niet je van het en is op bepaalde momenten wel érg cheesy.
series zoals dit spreken mij totaal niet aan , had toen iets wat was dat ook alweer the mask ofzo , Ook zo'n super helde film.
Het mist gewoon het epische budget wat je normaal wel zou hebben in een superhelde film en daardoor zier het er gewoon heel cheesy uit , en meestal zien de outfits er uit als slechte cosplays. Maarja.
Nu komt er ook al een zombieland serie (gay) en een SHIELD series( the fuck...)
Ik vind avengers leuk en aardig , maar het is niet het beste ding ooit.
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@Baxic je bedoelt denk ik The Cape die ook redelijk vermakelijk was.

@adanteh het hele cheesy gehalte is juist wat deze serie weer zo vermakelijk maakt.

De heren van de Totally Rad Show (helaas ten ziele) had vorig jaar dit review van de eerste aflevering. Daar in hoor je ook hoeveel details er zitten in de serie die uit de The Green Arrow comic komen.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

@Adante niet zo whinen. Dan maar cheesy, maar wel vermakelijk. En horen superhelden niet een beetje cheesy te zijn? Ik vind het iig tof, en die shit op het eiland is ook awesome.

@Bax ik ben het compleet met je eens over de Zombieland serie. Dat gaat hem gewoon niet worden. SHIELD daarentegen kan nog best goed worden als ze het aanpakken als de films.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Ik wil jullie graag bedanken voor het wijzen op deze serie...ben al vanaf 7 uur afleveringen aan het bekijken...fucking awesome. En ik wilde nog wel terug naar bed... :P
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Hahaha :)
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Wat was de laatste spartacus aflevering maar kut zeg . tering wat een domme afsluiter voor zo'n epische serie. En ja ik snap dat hij dood ging dat is like geschiedenis en geen spoiler , maar de manier waarop .. wat een achterlijke aflevering was dit zeg....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Ik was trouwens ook begonnen met Homeland seizoen 2 (Had het nog nooit gezien), maar na een paar afleveringen heb ik besloten toch maar even eerst seizoen 1 te kijken. Dat is ook echt goed te doen

@RDJ. Dit bedoelde ik trouwens met Arrow. Ik was het van plan gister even te kijken.. guess what? Vorige week geen aflevering en deze woensdag weer niet. Maar goed... zo'n corny 'nerdy' chick er bij, die heel fout sociale awkward is op zijn enorm overdreven manier. Daarnaast komt mister wake-up call Diggle elke aflevering wel even langs om te zeggen of ie niet wat meer tijd met zijn familie moet door brengen / of hij niet andere dingen aan zijn hoofd heeft / een hamburger eten.

Game of thrones ga ik nog even opsparen tot halverwege het seizoen, dus ik kom maar niet te vaak op sites waar series worden besproken op dit moment. Inb4 een bult met spoilers :D
ORLY?
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Het einde van GOT was gerust verrassend te noemen vandaag.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Iemand hier een beetje verstand rondom commerciële regelgeving? Ik vroeg me af of ik bijvoorbeeld een Ducati motor mag gebruiken in een photoshoot voor een kleding winkel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Duckz schreef:Het einde van GOT was gerust verrassend te noemen vandaag.
Was het inderdaad ook al weet ik ongeveer alles al wat gaat gebeuren de komende 3 seizoenen -_- iets te lang op een wiki rondgelezen. En ja de boeken kon ik ook lezen maarja die waren niet hier op dat moment xD.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Aaaah dat is zuur. Ik wil de boeken in de zomer gaan lezen denk ik. Of er in ieder geval aan gaan beginnen.

Die nieuwe Daft Punk track is wel erg lekker trouwens.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Ik heb de box met de eerste vijf boeken. De boeken zijn nog gruwelijker, vol met intriges en extra karakters, maar be warned... de boeken gaan nog véél langzamer dan de tv serie. :mrgreen:
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Ik vond het eerste seizoen tof, maar het tweede seizoen toch wel erg tegenvallen. Zelfs de laatste aflevering van seizoen 2 met alles wat daarin gebeurde, kon me niet eens boeien. Ik ga het derde seizoen wel kijken denk ik, maar ik wacht tot alle afleveringen uit zijn. Zelfde met Breaking Bad. Daar ga ik ook nog niet aan beginnen.
Laatst gewijzigd door D-nic op wo 24 apr 2013, 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Normaal wacht ik ook altijd met het kijken van een serie tot het hele seizoen binnen is. Met Game of Thrones kon ik echter niet wachten. En dat werd beloont, want de eerste 4 afleveringen van seizoen 3 waren UBER! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

hy bitches I'm back in NL na een road trip naar spanje ( via frankrijk, luxemburg en andorra ) zonder enige vorm van planning a.k.a we zagen wel waar we terecht kwamen. uiteindelijk barcelona en san sebastian aan gedaan. san sebastian was echt vet . barcelona was wel leuk maar rook naar piss en shit en heeft voor mij nu dus de bijnaam Barcelona the city of piss and shit.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Net Sleeping Dogs uitgespeeld. Wat een toffe game!
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

jeeuuhh vanavond naar the evil dead 2013
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Plaats reactie