Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Radical »

Ging daarom ook om spinnen vs fietsen in de buitenlucht :P.
Gebruikersavatar
Pleasedontshout
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:02
Locatie: Strijen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Pleasedontshout »

Ja maar ik ga dus ook liever naar de sportschool om doelbewust af te vallen/spieren trainen/ weet ik het dan buiten rondjes fietsen.... daaaaggggg
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Dat snap ik dus niet, als je de wilskracht hebt om naar de sportschool te gaan, waarom dan niet om op een andere manier te bewegen?
Man this is such a drag
Fregge
Berichten: 44
Lid geworden op: do 18 mar 2010, 14:30

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Fregge »

&@#(!&^$%@$%@^*&^%

Ik heb een probleem (althans, ik maak er een beetje een probleem van) in C-Sharp! Ik ga maar That 70' Show kijken, ik zie woensdag wel weer.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Freezown schreef:Dat snap ik dus niet, als je de wilskracht hebt om naar de sportschool te gaan, waarom dan niet om op een andere manier te bewegen?
Omdat je op een sportschool alle apparaten bij elkaar hebt staan, je daar heel erg doelbewust bezig bent. Omdat je daar mensen hebt die weten waar ze het over hebben(op een goede sportschool). En omdat het dan geen fuck uitmaakt of het regent/sneeuwt of ander kutweer is omdat je een sportschool daar geen last van hebt(en dus geen excuus hebt).

En...eerlijk gezegd, is geld ook een motivatie(voor mij dan). Gratis betekent dus: Niets gedaan ook niets verloren. Bij een sportschool wil je waar voor je geld krijgen.
thejoker
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 13:13
Locatie: Utrecht

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door thejoker »

ik fiets elke dag een half uur naar school en terug dus ik beweeg al een uur per dag XD
en ik moet elke dag trappen op en af lopen meerdere keren per dag in mn school van 5 verdiepingen hoof
2 duiven in de hand betekent niet 4 benane in de lucht
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Maestro schreef:Liever de sportschool dan in het openbaar voor schut lopen in trainingpak of wielren uniform. (behalve als je dan al een perfect lichaam hebt, dan is het niet zo erg)
Uhum. Ik vind mensen die zich kleden om te sporten er dus niet voor schut uitzien (dik or dun). Daarnaast, als je naar een sportschool gaat, heb je toch ook sportkleren aan? Dus dan zou je toch ook voor schut staan? Ik bedoel, daar zijn toch ook genoeg mensen?
Maestro schreef:
Freezown schreef:Dat snap ik dus niet, als je de wilskracht hebt om naar de sportschool te gaan, waarom dan niet om op een andere manier te bewegen?
Omdat je op een sportschool alle apparaten bij elkaar hebt staan, je daar heel erg doelbewust bezig bent. Omdat je daar mensen hebt die weten waar ze het over hebben(op een goede sportschool). En omdat het dan geen fuck uitmaakt of het regent/sneeuwt of ander kutweer is omdat je een sportschool daar geen last van hebt(en dus geen excuus hebt).

En...eerlijk gezegd, is geld ook een motivatie(voor mij dan). Gratis betekent dus: Niets gedaan ook niets verloren. Bij een sportschool wil je waar voor je geld krijgen.
Ik vind sporten in een beetje slecht weer juist fijn, vooral hardlopen. Ga ik altijd een stuk sneller van lopen. Vind het een beeeetje zwak (sorry if i hurt anyone) als je niet gaat sporten omdat het slecht weer is. Dan kan je altijd wel een smoes verzinnen. Maar als het een onweersbui is snap ik het wel.

En daarnaast, ehm, die laatste zin snap ik niet :P ? Als het gratis is, is toch juist een motivatie? Of zie ik dat verkeerd?
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Heerlijk dat ik echt gigantisch veel kan eten zonder aan te komen. Vaag , maar chill. Ben totaal niet dik , misschien iets te dun , en ben redelijk gespierd voor mijn leeftijd terwijl ik niet eens op een sport zit op gewichten doe of wat ever. Wel werk ik iedere week bij men vader (7 uur in de week) heel erg hard. Kisten van 40 kilo omkantelen , zware lampen van a naar b slepen en dan non-stop tot vaak midden in de nacht. Hartstikke leuk werk , maar niet erg gezond voor je rug. En ik fiets ongeveer 5 km naar school en 5 km terug maar moet dan wel over een redelijk 'bergje'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

DanielBoss schreef:
Maestro schreef:Liever de sportschool dan in het openbaar voor schut lopen in trainingpak of wielren uniform. (behalve als je dan al een perfect lichaam hebt, dan is het niet zo erg)
Uhum. Ik vind mensen die zich kleden om te sporten er dus niet voor schut uitzien (dik or dun). Daarnaast, als je naar een sportschool gaat, heb je toch ook sportkleren aan? Dus dan zou je toch ook voor schut staan? Ik bedoel, daar zijn toch ook genoeg mensen?
Ja, maar op een sportschool heeft iedereen sportkleren aan. Als je in het "wild" rondloopt ben je de enige. En serieus het gaat er ook niet om of jij dat precies vind, het gaat of ik mezelf voor schut vind staan.
Maestro schreef:
Freezown schreef:Dat snap ik dus niet, als je de wilskracht hebt om naar de sportschool te gaan, waarom dan niet om op een andere manier te bewegen?
Omdat je op een sportschool alle apparaten bij elkaar hebt staan, je daar heel erg doelbewust bezig bent. Omdat je daar mensen hebt die weten waar ze het over hebben(op een goede sportschool). En omdat het dan geen fuck uitmaakt of het regent/sneeuwt of ander kutweer is omdat je een sportschool daar geen last van hebt(en dus geen excuus hebt).

En...eerlijk gezegd, is geld ook een motivatie(voor mij dan). Gratis betekent dus: Niets gedaan ook niets verloren. Bij een sportschool wil je waar voor je geld krijgen.
Ik vind sporten in een beetje slecht weer juist fijn, vooral hardlopen. Ga ik altijd een stuk sneller van lopen. Vind het een beeeetje zwak (sorry if i hurt anyone) als je niet gaat sporten omdat het slecht weer is. Dan kan je altijd wel een smoes verzinnen. Maar als het een onweersbui is snap ik het wel.

En daarnaast, ehm, die laatste zin snap ik niet :P ? Als het gratis is, is toch juist een motivatie? Of zie ik dat verkeerd?
Smaken verschillen, ik denk dat veel mensen slecht weer als excuus zouden gebruiken. Zwak? Waarschijnlijk. Omdat te voorkomen ga ik naar een plek waar weer geen fuck uitmaakt. Binnen in een sportschool.

En gratis is een motivatie als je het leuk vind om te doen. Ik sport 3 keer per week maar ik heb er een bloedhekel aan(voordat ik begin, achteraf vind ik het wel weer goed). Als ik dus gratis naar de sportschool zou kunnen gaan...dan zou ik waarschijnlijk niet gaan(of veel minder). Dat ik in mijn achterhoofd heb dat ik er elke maand geld voor betaal is dus een motivatie dat geld er uit te halen door naar de sportschool te gaan. (Buiten de motivatie om gezondheidsredenen etc).

Kijk, als jij of Radical of iemand anders gezond kunnen blijven door een "blokje om" te gaan elke dag, than more power to you. Voor mij heb ik iets meer nodig.

- Een plek waar ik me niet voor schut voel staan(en of dat komt omdat andere je accepteren zoals je bent of omdat je er allemaal belachelijk uitziet doet er dan niet toe ;) )
- Een plek waar ik gefocust kan trainen op verschillende dingen
- Iets wat niet zo vrijblijvend is of waar ik snelle excuses kan verzinnen om iets niet te doen. Geld is daarin een stuk motivatie, niet helemaal natuurlijk.
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Maestro schreef: Smaken verschillen, ik denk dat veel mensen slecht weer als excuus zouden gebruiken. Zwak? Waarschijnlijk. Omdat te voorkomen ga ik naar een plek waar weer geen fuck uitmaakt. Binnen in een sportschool.

En gratis is een motivatie als je het leuk vind om te doen. Ik sport 3 keer per week maar ik heb er een bloedhekel aan(voordat ik begin, achteraf vind ik het wel weer goed). Als ik dus gratis naar de sportschool zou kunnen gaan...dan zou ik waarschijnlijk niet gaan(of veel minder). Dat ik in mijn achterhoofd heb dat ik er elke maand geld voor betaal is dus een motivatie dat geld er uit te halen door naar de sportschool te gaan. (Buiten de motivatie om gezondheidsredenen etc).
Tjah, hier kan ik idd best inkomen. Ik geef zelf ook toe, dat ik soms echt geen motivatie heb om even te gaan hardlopen. Maarja, dan maar jezelf er tot zetten.

Maar 3x in de week, doe je goed ;).
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Heb ik ook hoor, geen concentratie om zomaar te gaan fietsen of zomaar te gaan hardlopen. Fietsen doe ik al dik uur per dag.
Daarom ga ik naar de sportschool: Begeleiding, en geld is idd een factor die er voor zorgt dat je erheen gaat!
En dat is nais :D
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Goedemorgen butjes. :mrgreen:
Fregge
Berichten: 44
Lid geworden op: do 18 mar 2010, 14:30

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Fregge »

Ha ha, SP wordt waarschijnlijk aangeklaagd :D
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

SP, voor wat?
En hebben we het over die partij of?
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door StormbladeNL »

south park ;)
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Fregge
Berichten: 44
Lid geworden op: do 18 mar 2010, 14:30

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Fregge »

SP heeft volgens EA die nieuwste golfgame en het privé leven van Tiger Woods misbruikt :mrgreen:
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

Fregge schreef:Ha ha, SP wordt waarschijnlijk aangeklaagd :D
als je de frontpage van eigenwereld had geleze had je kunne leze dat ea zegt dat ze het niet gaan doen

http://www.eigenwereld.nl/nieuws.php?id=587
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Nadia »

Omggggg. Vanaf donderdag heb je een Xbox Elite voor €230 bij de V&D. Die moet ik voor m'n verjaardagggg.
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Haha, die aflevering was echt geniaal ja :P.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Ik heb die aflevering niet gezien, zonde. Moet em ff terug vinden!
En Nadia: krijg je serieus dat zomaar voor je verjaardag van je ouders? Ik krijg echt dingen terwaarde van 70 euro max.
Of ben ik nu enorm achtergesteld in deze moderne (kapitalistische) wereld? :(

Iig, ik ben sporten. In de SPORTSCHOOL. Om ff weer te herinneren aan een discussie hierboven.
Dus: baybay.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Is de sportschool opeens hip ofzo.. Echt iedereen (nja, veel) gaat nu naar de sportschool. Je kan toch ook een sport gaan doen waar je iets mee bereikt. Denk dat je dan nog gemotiveerder bent.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Nadia »

Nee Eendje, ik heb al 10x gezeurd en ik krijg het niet hoor haha. Vinden zij ook veel te duur. Ik krijg ook niet zulke dure dingen, ik denk max 100 euro ofzo.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

DaveyY schreef:Is de sportschool opeens hip ofzo.. Echt iedereen (nja, veel) gaat nu naar de sportschool. Je kan toch ook een sport gaan doen waar je iets mee bereikt. Denk dat je dan nog gemotiveerder bent.
Ik bereik er hopelijk mijn ideale gewicht mee, geen rugklachten meer, meer spierkracht en een betere conditie. Ik hoef geen topatleet te worden. Ik wil gewoon een normaal leven hebben en niet op mijn 35ste een diabetes patiënt zijn.

Lijkt me een goed genoeg doel en motivatie.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Maestro schreef:
DaveyY schreef:Is de sportschool opeens hip ofzo.. Echt iedereen (nja, veel) gaat nu naar de sportschool. Je kan toch ook een sport gaan doen waar je iets mee bereikt. Denk dat je dan nog gemotiveerder bent.
Ik bereik er hopelijk mijn ideale gewicht mee, geen rugklachten meer, meer spierkracht en een betere conditie. Ik hoef geen topatleet te worden. Ik wil gewoon een normaal leven hebben en niet op mijn 35ste een diabetes patiënt zijn.

Lijkt me een goed genoeg doel en motivatie.
En lol maken tijdens het sporten, is dat teveel gevraagd?
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Zoals ik al eerder heb gezegd, ik heb eigenlijk een bloedhekel aan de sportschool :P Nu heb ik fijne trainers en word er gewoon gepraat en gelachen enzo maar ik ben stinkend jaloers op alle mensen die de sportschool niet nodig hebben of echt voor hun lol gaan sporten. Het is nou niet echt het hoogtepunt van de week(en ik ga dan ook nog drie keer) want je word elke keer geconfronteerd met jezelf...En bij mijn sportschool is er alleen een spiegel in de kleedkamer...niet eens in de ruimte zelf(iig niet het gedeelte waar ik sport)
Plaats reactie