Moppen

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
xRMSx
Berichten: 72
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:26

Moppen

Bericht door xRMSx »

vertel hier je moppen

ik heb een hele lange mop
er was eens een land met een koning en ze leefde heel mooi, op een gegeven moment kwam er een ridder aan hij wou met de prinses trouwen voordat hij het kasteel betrad kwam hij voor de wacht te staan. wacht:wie ben jij? ridder:ik ben een roodblauwe ridder op een roodblauw paard wacht:wie? ridder:een roodblauwe ridder op een roodblauw paard wacht:oooh een roodblauwe ridder op een roodblauw paard ridder:ja een roodblauwe ridder op een roodblauw paard.

dus de ridder mocht naar binnen en kwam bij de koning die is nogal vergeetachtig, hij zij gegroet ridder wie bent u? ik ben een roodblauwe ridder op een roodblauw paard wie? een roodblauwe ridder op een roodblauw paard ooh een roodblauwe ridder op een roodblauw paard ja een roodblauwe ridder op een rood blauw paard. Oke wat kom je hier doen ridder? ik wil met u dochter de prinses trouwen ehm oke maar dan moet je eerst de heks doden.

dus de ridder gaat naar het huisje van de heks en de heks deed open en zij wie ben jij? ik ben een roodblauwe ridder op een roodblauw paard wie? een roodblauwe ridder op een roodblauw paard ooh een roodblauwe ridder op een roodblauw paard ja een roodblauwe ridder op een roodblauw paard. en hij doode de heks. toen hij te3rug kwam bij het kasteel herkende de koning hem niet meer en vroeg wie ben jij? kent u me niet meer? nee... ik ben een roodblauwe ridder op een roodblauw paard wie? een roodblauwe ridder op een roodblauw paar ooh een roodblauw3e ridder op een roodblauw paard ja een roodblauwe ridder op een roodblauw paard. wat kom je doen? ik kom met u dochter de prinses trouwen, oke maar dan moet je eerst de 3-koppige draak verslaan

dus de ridder ging naar de driekoppige draak en kwam bij kop 1... de draak wie ben jij?ik ben een roodblauwe ridder op een roodblauw paard wie? een roodblauwe ridder op een roodblauw paard ooh een roodblauwe ridder op een roodblauw paard ja een roodblauwe ridder op een roodblauw paard.en de ridder hakte zijn kop eraf toen kwam hij bij de 2e kop van de draak.. jij hebt mijn 1e kop gedood wie ben jij?ik ben een roodblauwe ridder op een roodblauw paard wie? een roodblauwe ridder op een roodblauw paard ooh een roodblauwe ridder op een roodblauw paard ja een roodblauwe ridder op een roodblauw paard.. en de ridder hakte ook de 2e kop eraf en kwam ook bij de 3e kop van de draak en de draak vroeg wie ben jij?ik ben een roodblauwe ridder op een roodblauw paard wie? een roodblauwe ridder op een roodblauw paard ooh een roodblauwe ridder op een roodblauw paard ja een roodblauwe ridder op een roodblauw paard en hakte ook de 3e kop eraf.. terug bij de koning herkende de koining hem weer niet en vroeg wie hij was de ridder zij ik ben een roodblauwe ridder op een roodblauw paard wie? een roodblauwe ridder op een roodblauw paard ooh een roodblauwe ridder op een roodblauw paard ja een roodblauwe ridder op een roodblauw paard.. een ik ga geen opdracht meer doen ik heb het recht om met uw dochter te trouwen.. toen zij de koning ik heb helemaal geen dochter
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: moppen

Bericht door Scars »

Post eens iets nuttigs...
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: moppen

Bericht door baxic »

xrmsx is er ook zo te zien zucht
Afbeelding
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: moppen

Bericht door D-nic »

Je hoeft nou ook niet bij ieder bericht te gaan zeiken dat je het niet nuttig vind. Wat is dan precies nuttig? Ik vind het best een leuk idee om toffe moppen te posten. Nou niet gaan discrimineren.

A young deaf-mute (=doofstom) couple get married.
At first, they have sex with the lights on in order to sign to each other.
One day the woman asks: "Can me try to make love with the lights off?"
The man says: "Ok, but how will you know when I want to make love?"
The woman says: "Well, when you're in the mood, just shake my left breast once and I'll know. If you don't want to make love, shake my right breast once."
The man says: "Allright. And if you want to make love to me, shake my penis once. If you don't want to make love, shake my penis about 150 times.."
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Vijeze
Berichten: 327
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:53

Re: moppen

Bericht door Vijeze »

They say things to eachother.
Yet they are deaf!
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: moppen

Bericht door D-nic »

Ik wist dat daar gezeik over zou komen. Als je de tweede zin leest, besef je dat ze gebarentaal gebruiken.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Vijeze
Berichten: 327
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:53

Re: moppen

Bericht door Vijeze »

zeg dan: one day the woman signs.
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: moppen

Bericht door Wayne3100 »

Seriously, who cares?
Als je zo denkt kan je nooit meer een normale mop leuk vinden
Gebruikersavatar
Scaletta
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:25
Locatie: Ergens in Nederland..

Re: moppen

Bericht door Scaletta »

D-nic schreef:Je hoeft nou ook niet bij ieder bericht te gaan zeiken dat je het niet nuttig vind. Wat is dan precies nuttig? Ik vind het best een leuk idee om toffe moppen te posten. Nou niet gaan discrimineren.

A young deaf-mute (=doofstom) couple get married.
At first, they have sex with the lights on in order to sign to each other.
One day the woman asks: "Can me try to make love with the lights off?"
The man says: "Ok, but how will you know when I want to make love?"
The woman says: "Well, when you're in the mood, just shake my left breast once and I'll know. If you don't want to make love, shake my right breast once."
The man says: "Allright. And if you want to make love to me, shake my penis once. If you don't want to make love, shake my penis about 150 times.."
haha die was goed XD....
He who knows others is wise. He who knows himself is enlightened. ~ Lao Tzu
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least. ~ Onbekend
Gebruikersavatar
Djie
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:55
Locatie: ergens G.

Re: moppen

Bericht door Djie »

Edit Radical: Ontopic, laatste keer deze onzin.
hiphop is mn mafacking troon en ik zit erop.
Gebruikersavatar
Vijeze
Berichten: 327
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:53

Re: moppen

Bericht door Vijeze »

Edit Radical: Ontopic, laatste keer deze onzin.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Moppen

Bericht door Maestro »

Hello, welcome to the Mental Health Hotline.

* If you are Obsessive Compulsive, press 1 repeatedly.
* If you are Co-dependent, please ask someone to press 2 for you.
* If you have Multiple Personalities, press 3, 4, 5, and 6.
* If you are Paranoid, we know who you are and what you want. Stay on the line so we can trace your call.
* If you are Delusional, press 7, your call will be transfered to the Mothership.
* If you are Schizophrenic, listen carefully, and a small voice will tell you which number to press.
* If you are Depressive, it doesn't matter which button you press. No one will answer anyway.
* If you are Dyslexic, press 96969696969696.
* If you have a Nervous Disorder, please fidget with the Pound Button until a representative comes on the line.
* If you have Amnesia, press 8 and state your name, address, phone number, date of birth, social security number, and your mother's and grandmother's maiden names.
* If you have Post-Traumatic Stress Disorder, slowly and carefully press 911.
* If you have Bi-Polar Disorder, please leave a message after the beep. Or before the beep. Or after the beep. Please wait for the beep.
* If you have short-term memory loss, please try your call again later.
* If you have low self-esteem, please hang up. All our representatives are busy.
* Alternatively; "If you have short-term memory loss, press 9. If you have short-term memory loss, press 9. If you have short-term memory loss, press 9. If you have short-term memory loss, press 9. If you have short-term memory loss, press 9."
Gebruikersavatar
Pleasedontshout
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:02
Locatie: Strijen

Re: Moppen

Bericht door Pleasedontshout »

Die eerste grap is wel hééél flauw hoor, die van de doofstomme mensen is wel humor hahaha!
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Moppen

Bericht door Rick-Bellic »

Aswolk boven Nederland legt vliegverkeer plat. Crematie Sugar Lee Hooper levert meer overlast dan verwacht.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Moppen

Bericht door coola »

lol das eigenlijk wel een goeie
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Moppen

Bericht door Rick-Bellic »

Hoe noem je Peter Pan in het Chinees?
Spoiler: show
Peter Wok
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Moppen

Bericht door woutersuper »

haha goeie
Afbeelding
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Moppen

Bericht door D-nic »

Waarom doet een belg bij een alcoholcontrole altijd zijn bril af?
Spoiler: show
Dan heeft hij twee glazen minder op.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Moppen

Bericht door Duckz »

Lol dom, dies goed :P
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Moppen

Bericht door DaveyY »

Hoe noem je een kleine jood?

Gasje

Op teamspeak was ie echt heel grappig. Nu niet meer :P.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Moppen

Bericht door woutersuper »

hijs wel goed maar die van d-nic is toch wat beter
Afbeelding
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Moppen

Bericht door D-nic »

Waarom wordt in Frankrijk het filmfestival gehouden?
Spoiler: show
Omdat het Cannes.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Moppen

Bericht door woutersuper »

slecht :lol:
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Moppen

Bericht door Rick-Bellic »

Everybody on Earth dies and goes to heaven. God greets them and says, "Men, make two lines: one for those who dominated their women and one for those who were whipped. All the women can go with St. Peter."

After about an hour, God returns to find 2.5 billion men standing in the whipped line and only one guy in the dominant line.

"You men should be ashamed of yourselves!" God cries. "I created you in my image, and all of you cowed down to women? Can any of you explain this?" No one dares says a word.

God then turns to the man standing alone and says, "Tell me, my son, how did you manage to be the only one on this line?"

"I don't know," the guy replies, shrugging. "My wife told me to stand here"
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Moppen

Bericht door Freezown »

A pirate is walking in a bar with a giant steering wheel in his pants. Everyone looks very suprised, but the pirate doesn't seem to notice. The pirate goes to the bar and orders himself a drink. The bartender gives the pirate the drink, but asks him:
'Do you know you have a giant steering wheel in your pants?'
The pirate replies:
' ARRRrrrr, It's driving me nuts!!'


Two fishes are in a tank, one fish says to the other: "Do you know how to drive this thing?"


Why do pirates have trouble learning the alphabet?
he's lost at C
Man this is such a drag
Plaats reactie