Het algemeen "stel je voor" topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Pleasedontshout
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:02
Locatie: Strijen

Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Pleasedontshout »

Zie titel.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Maestro »

Ladies first ;)
Gebruikersavatar
Vijeze
Berichten: 327
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:53

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Vijeze »

Nadat de heren geweest zijn.

Ik heet Vijeze,
ben 16 jaar oud en woon in Gelderland, zit op middelbare school 4 havo.
Gebruikersavatar
Pleasedontshout
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:02
Locatie: Strijen

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Pleasedontshout »

*BAN*

Ik ben PDS, 17 jaar en woon in Strijen samen met Seffie. Ben vorig jaar geslaagd voor mijn Havo, doe dit jaar niets(af en toe een baan) en ben van plan om te gaan studeren, al is dat nog niet zeker. Mocht ik gaan studeren dan wordt het of Leraar Engels of Leraar Beeldende Kunst. Ben benieuwd of ik word toegelaten.

Verder in het kort zeg ik altijd:

Idealist, denker, dromer, schone slaapster,
(boos)doener, knuffelaar, snowboardster(now and then), gamer, lover, blogger.


Nu jullie weer ;)
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Maestro »

Vooruit dan ;)

Op het internet sta ik vooral bekend als Maestro of Lyrik, of Rishanan/Rishoba/Rish of Em afhankelijk welke site je bezoekt. Voornamelijk toch als Maestro. In het dagelijks leven word ik ook wel Erik genoemd.

Geboren op 26 maart 1984 wat betekent dat ik momenteel 25 jaar en 11 maanden oud ben. Ik heb een MBO opleiding ICT gedaan maar momenteel werk ik als Associate Warehouse Operator(oftewel Magazijnmedewerker) voor een Amerikaans bedrijf wat medicijnen maakt, wat gevestigd is in Breda. Waar ik ook ongeveer al anderhalf jaar woon, helaas helemaal alleen :( ;)

In mijn vrije tijd schrijf(type), game en lees ik veel en ben ik veel op het internet te vinden. Sinds september vorig jaar heb ik een eigen radioprogramma bij de lokale omroep van Oosterhout waar ik elke week een uur mag vullen met rap en hip hop. Ik heb ook mijn eigen website waar ik dingen die ik schrijf/maak post en die heb ik vanwege zelfspot: The M.A.D. Files genoemd.

Ik gok dat mijn beschrijving op twitter ook aardig voldoet:

Gamer, writer, skeptic, cynic, sarcastic but fun loving guy.
Gebruikersavatar
Pleasedontshout
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:02
Locatie: Strijen

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Pleasedontshout »

Oh jij voegde mij toe op Twitter! Ik dacht al wie is dat nou... ik kon me je site wel herinneren, maar de naam Erik zei mij niets. Maar goed, thanks for following ;)
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door D-nic »

Ik heet Dominic. Ik ben geboren op 16 September 1993. Ik woon in Zeeland. Ik zit in het 4e jaar van m'n VWO opleiding. Ik ben 1 keer blijven zitten.
Ik ben best een rustig persoon. Ik houd van voetbal, gamen en ik luister veel naar Hiphop. Hier besteed ik ook het grootste deel van mijn vrije tijd aan. Ik ben vrij bijdehand ( :)) en altijd bereid om mijn mening te geven over van alles en nog wat. Vandaar ook mijn aanwezigheid op dit forum. Ik heb als gameconsole 'alleen' een Playstation 3. De games waarop ik het meest zit te wachten in 2010 zijn MAFIA II en God of War III.

Nog iets aparts. Ik erger me vaak aan verkeerde spelling en/of interpunctie, maar probeer me er niet teveel van aan te trekken. Het lukt meestal best aardig. :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Pleasedontshout
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:02
Locatie: Strijen

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Pleasedontshout »

D-nic schreef:Nog iets aparts. Ik erger me vaak aan verkeerde spelling en/of interpunctie, maar probeer me er niet teveel van aan te trekken. Het lukt meestal best aardig. :mrgreen:
Me too! I'm such a grammar nazi.
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Fast »

Hoi ben Timo geboren op 8 mei 1992 dus over paar maandjes word ik 18 :D. Ik doe de opleiding Vrede & Veiligheid op ROC a12 in Ede en volgend jaar wil ik de ''Algemene militaire opleiding'' (Amo) doen en daarna moet ik nog even kijken welke richting ik op ga. En ik zou het ook maar even gelijk zeggen voor de mensen hier boven ik heb dyslectie dus er kan af en toen in me post een foutje zitten maar dat terzijden. Ik hield vroeger erg van voetbal maar ben zins 2006 gestopt want ik begon het steed minder leuk te vinden en daarna heb ik eigenlijk niet echt aan een sport gedaan. Voor de rest ik hou van technologie, muziek, games, films enzo... En verder ik wacht op de game Battlefield bad company 2 die wil ik zo graag hebben :D
Afbeelding
Chillist
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 17:10
Locatie: Steenwijk

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Chillist »

Waddap kerols en chickies :mrgreen:

Ik ben en heet Elian. Op da interwebz sta ik bekend als Elian388/Seluseho/Chillist. Ik ben geboren op 9 oktober 1995. En ik ben dus 14 jaartjes jong. Ik zit in de 3e, 3 havo. En dat maakt mij met mijn 14 jaartjes dus een vroege/late leerling :P .

Ik woon in Steenwijk, noord-west Overijssel. Samen met mijn ouders, mijn zus van 18, en een broer van 21. Ik heb nog een broer die eergister 23 is geworden, maar die woont niet meer thuis. Hij woont wel nog in Steenwijk, kwartiertje fietsen ongeveer, dus dat is wel chill :mrgreen: .

Mijn hobby's zijn gamen, sporten en hiphop. Ik sport tegenwoordig 5x in de week( maandag, woensdag en zaterdag voetbal en dinsdag en donderdag krachttraining) en daardoor hou ik dus vrij weinig tijd over voor gamen. Ik game dus stukken minder dan vroeger, maar in de vakantie's, weekenden of vrije dagen game ik meestal wel. En meestal ook lang en veel, om die tijd die ik op doordeweekse dagen misloop goed te maken.

Verder heb ik ook nog iets dat men een sociaal leven noemt :D

VOLGENDE :mrgreen:
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Ik ben Rick, ben 14 jaar. Ik woon in Zuid-Limburg en zit in de 3e Gymnasium. Naast school besteed ik per week enkele uren aan World of Warcraft, films, animes, vrienden en kranten lopen. Heb dus een PC voor World of Warcraft en Aion ook een Xbox360 en Playstation 3 die ik eigenlijk niet gebruik, alleen voor films op te kijken.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door baxic »

Ik ben Max ,16 jaar ik woon in zuid limburg maar kom uit brabant ik doe ICt MBo 1ste jaars.
ik ben een metalhead :P en lusiter ook veel muziek ik ga ook naar festivals enzo.
veder game ik ook op het moment mw 2 maar veder wat rts ik game niet echt vaak tenzij ik echt een game heb die ik wil uitspelen like mass effect 2.
veder ga ik regelmatig uit en vindt je me in de plaatselijke irsh pub.
je kan me wakker maken voor whiskey , SLipknot ,Hollywood Undead, en choco jode koeken.
Ook hou ik van goede diepe films ook hou ik van Heel evet cgi actie Avatar, district 9
ik heb geen consoles meer alleen nog mn trouwe laptop die alle games goed draait.
wat nog meer ohja ik ben zo gek als maar wat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door woutersuper »

nouja laat ik het ook maar even doen:

ik ben wouter 16 jaartjes oud en ik woon in Enter, overijssel.
ik zit momenteel in de 4e van het VMBO dus examenjaar!
ik game vooral op de pc, maar zit ook regelmatig op de ps3

tja dat was het wel dacht ik
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Scars »

"Stel je voor" er breekt brand uit, wat dan?
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Duckz »

Ga ik gillen en rondjes rennen.

Anyway, ik ben Eend. Zoals jullie al wel doorhadden. Mijn ékte naam is Thijs, maja, noem me maar lekker Eend :)
17 jaar oud, vwo 5, woonachtig in/op Kamperveen. Vandaar mijn kutte internet tijdens het gamen (net als onze Dave!)
Verder geniet ik wel redelijk goed van het leven, met uitzonderingen van af en toe stress.

Wat kan ik nog meer vertellen .. Ik sport, fitness. Fiets lekker ver naar school, en gooi mn haat eruit tijdens een potje MW2 met Davey/Adante/Warmice/Scars.
Mijn muziekstijl? Vanalles, soms alleen metal/rock wat de klok slaat. Het volgende moment draai ik Opgezwolle of The Prodigy.
Kijk graag films en geniet van het leven met vrienden.

Wat iedereen zou moeten doen, genieten. Mensen stressen teveel in het dagelijks leven!
Goedenavond verder Dames en Heren!
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door coola »

ik ben mario (maar word liever coola genoemd) 21 jaar oud en ik doe een mbo niveau 2 ict opleiding en ik woon in zeeland. m'n hobbies zijn gamen , films kijken , mini biken en kendo. m'n favo muziek is j-rock en m'n favo band/zanger is gackt. m'n favo genre games is j-rpg en m'n favo game is tot nu toe nog steeds FFVIII.

en van het forum kennen rdj , scars , psd en maestro mij ook in het echt ( en die kunen bevestigen dat ik in het echt ook zo raar/gestoord ben zoals ik op het forum ben :mrgreen: )
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door StormbladeNL »

Ik ben Elian ben geboren op 22 september 1994 in Duiven ben nu 15 jaar oud en woon onderhand in Lochem Gelderland.
Ik ben voetbal fanaat en game (te) veel in mijn vrije tijd, verder besteed ik ofcourse ook veel tijd aan sociale contacten (vrienden dus :P). Ik doe 3 Vmbo-T ben 1x blijven zitten (groep 1 that was :mrgreen: ) en dat was het wel een beetje.

NEXT!
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Chillist
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 17:10
Locatie: Steenwijk

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Chillist »

Naamgenoot?? Aaaaight :mrgreen:
Gebruikersavatar
hemza0076
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 16:25

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door hemza0076 »

dan doe ik het ook maar :D

ik ben hemza ik ben 15 jaar(al wel een hele week )
ik doe kader vmbo 2e jaar en woon in gelderland,doetinchem
ik hou van sporten ik doe tafeltennis en fitness (yup rare combi)
ik hou van bijna alle muziek als het maar geen pop muziek is. maar ik hou het meest van hiphop
Afbeelding
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door StormbladeNL »

Chillist schreef:Naamgenoot?? Aaaaight :mrgreen:
dat komt ook niet vaak voor :P
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Chillist
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 17:10
Locatie: Steenwijk

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Chillist »

Idd, maar jij zat toch ook GKF? daar was ik Elian388, dus dan had je dat daarroh ook wel eem kunnen zeggen toch xD
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door StormbladeNL »

ik lette er niet echt op en het is een nickname weetikveel wat jou echte naam is ;) :mrgreen:
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Chillist
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 17:10
Locatie: Steenwijk

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Chillist »

Als ik Elian388 heet lijkt het me niet dat ik dan Sjaak heet of wel.. Maarruhm, dit begint een slowchat te worden.

VOLGENDE
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door baxic »

jullie zijn allemaal jonger dan ik verwachten

ohja ik doe een ict opleiding Niveau 4 als ik dat er nogniet bij had gezet
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eyesight
Berichten: 221
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 18:06
Locatie: Barneveld

Re: Het algemeen "stel je voor" topic!

Bericht door Eyesight »

ik ben henri Geboren in kesteren op 29-07-1992 dus 17 jaartjes oud alweer, Woont nu in barneveld.
ik zit nu op het ROC ASA te Leusden, en doe daar de opleiding Chauffeur, dus in principe, leren koffie drinken, roken, en een gezelligheidsmens te zijn! Maar als je dan is naar de lesstof kijkt, pfoeh!
Hobby's: Gamen, Uitgaan, Muziek, Voetbal
Muziek, bijna alles wel, als ze maar niet gaan schreeuwen, puur om het fiet dat ze niet kunnen zingen!
Films Kijk ik ook graag, de ideale tijdverdrijving is dat! vooral films waar puur actie in zit. maar soms is een film met een goede en diepe verhaallijn ook geweldig!
Plaats reactie