Voetbal

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Deninho
Berichten: 136
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:49
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbal

Bericht door Deninho »

Ajax - Utrecht...?
Groningen - Feyenoord...?

vindk toch wel mooie wedstrijden hoor.
Afbeelding
Chillist
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 17:10
Locatie: Steenwijk

Re: Voetbal

Bericht door Chillist »

Mijn excuses, ik tjekte verkeerde speelronde :lol:
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: Voetbal

Bericht door Wayne3100 »

Ajax - Utrecht 4-0
FC Groningen - Feyenoord 2-3 :D

Niet verrassend dat Ajax thuis wint, rood vond ik wat zwaar voor Wuytens. Ja hij komt in met gestrekt been, maar hij trekt zijn been nog wel in en raakt de speler van Ajax (weet niet precies wie het was) nou ook weer niet zo ongelofelijk hard.

Feyenoord heb ik alleen eerste helft gezien, daarna keek ik op BBC League Cup finale tussen Manchester United en Aston Villa (2-1 United :D)
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Voetbal

Bericht door StormbladeNL »

Vies Vies Feyenoord wat mij betreft worden ze nu nog ageschoten beetje expres verliezen van Twente blijkbaar is de haat groter dan de liefde voor eigen club.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Voetbal

Bericht door D-nic »

Even deze shit. Arsenal 3-0 tegen Wigan. Hopelijk na 6 jaar weer kampioen in 2011! :)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Scaletta
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:25
Locatie: Ergens in Nederland..

Re: Voetbal

Bericht door Scaletta »

D-nic schreef:Even deze shit. Arsenal 3-0 tegen Wigan. Hopelijk na 6 jaar weer kampioen in 2011! :)
Dat gaat toch niet gebeuren. :lol:

Manchester United wordt kampioen, haha.
He who knows others is wise. He who knows himself is enlightened. ~ Lao Tzu
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least. ~ Onbekend
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Voetbal

Bericht door D-nic »

Hmm, naast dat ik fan van Arsenal ben, zou ik toch niet m'n geld op ManU zetten. Zij hebben het zwaarste programma en spelen dit seizoen vaak slecht. Arsenal heeft als 'moeilijke' wedstrijden alleen nog ManU en Liverpool. Als Cesc, Van Persie en Nasri eens een keer fit blijven, zie ik het rooskleurig in. Met die drie spelers in de basis wordt er haast nooit verloren en worden er gemiddeld meer dan 3 doelpunten per wedstrijd gescoord.
Afbeelding Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Voetbal

Bericht door Rick-Bellic »

Neee! Kutbarca. :(
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Voetbal

Bericht door Metalsnake36 »

Barca (L) Zullen waarschijnlijk weer alles winnen wat er te winnen valt:) Goal van Messi laatst tegen Arsenal was ook weer ge-ni-aal. Die gozer is gewoon echt een god...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Voetbal

Bericht door Metalsnake36 »

Oke jongens, tijd om dit topic weer eens te laten leven... Toenet Real - Barca, beetje saaie wedstrijd. Had 0-1 moeten zijn, die 2de penalty voor Ronaldo sloeg nergens op... Had geen penalty moeten zijn eigenlijk. Pepe had ook allang op z'n minst geel moeten krijgen. Vond Real maar weer zwak doen en Mourinho die zowat op het veld stond. Pep was ook flink opgewonden. Ben benieuwd bij de thuis wedstrijd.

Hopelijk (en ik verwacht van wel) gaat Barca door naar de CL finale en ik hoop en denk ook dat ze Man United gaan aantreffen. Sowieso een ideale finale voor mij. Beste van Spanje tegen t beste van Engeland. Kan niet beter toch?
Afbeelding
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Voetbal

Bericht door StormbladeNL »

Nouja dan is denk ik wel de beste finale ja een finale: Real Madrid/ Barcelona - Schalke 04 word niemand warm van.
Verder is Ajax godzijdank weer vol in de titelrace gekomen dankzij het 1 na mooiste clubje van Nederland: de Graafschap nu nog winnen van Excelsior, Herenveen en Twente en maar hopen dat Feyenoord hun plicht doen tegen PSV en niet luisteren naar die gestoorde supporters die minder geven om Feyenoord dan de haat richting Ajax bah.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Clint
Berichten: 391
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:42

Re: Voetbal

Bericht door Clint »

Feyenoord en Groningen zijn onze enige hoop...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Voetbal

Bericht door Metalsnake36 »

Hoop eerlijk gezegd dat Twente alsnog de titel wint :roll: Moet wel zeggen dat het een spannend slot is van het seizoen. Ziet er ook naar uit dat Barca kampioen wordt in Spanje. Eigenlijk geen twijfel over mogelijk. En dan AC Milan in Italië, ook al een tijdje geen kampioen meer geweest. In Engeland is het ook spannend. Top 3 liggen de punten ook dicht bij elkaar tussen Man, Arsenal en Chelsea.

Denk overigens dat Barca dit jaar de cup, de beker en de CL gaat winnen. Alweer... Echt wat zijn die gasten van een niveau. Ongekend dit. Ik betwijfel of er ooit zo'n succesvol elftal is geweest in zo'n moeilijke competitie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Voetbal

Bericht door StormbladeNL »

Nou Engeland is na dit weekend ook niet echt meer spannend Arsenal gelijk in de 110e min dus Man United gaat denk ik wel met de beker aan de haal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Voetbal

Bericht door Rick-Bellic »

Meh, 1-0 voor Ajax.. Ach alles is nog mogelijk voor Twente!
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Voetbal

Bericht door Rick-Bellic »

Helaas!
Clint
Berichten: 391
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:42

Re: Voetbal

Bericht door Clint »

SUPERJODEN
Afbeelding
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Voetbal

Bericht door StormbladeNL »

Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax

KAMIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOEN KAMPIOEN
AFCA (L)
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Gebruikersavatar
Deninho
Berichten: 136
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:49
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbal

Bericht door Deninho »

Geweldig gister op Museumplein :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Voetbal

Bericht door Metalsnake36 »

Wat wordt t denken jullie? Man of Barca? Mij maakt het niet uit wie wint. Aan de ene kant Barca voor hun geniale voetbal, aan de andere kant Manchester van wegen Holland's trots Edwin Van De Sar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Voetbal

Bericht door DanielBoss »

Ik hoop dat ManU wint. Omdat ik ManU een leukere club vind als Barca, maar vooral omdat ik het Van der Sar heel erg gun, om in zijn laatste wedstrijd de CL te winnen.
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Voetbal

Bericht door Rick-Bellic »

niceeee!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TATakeF5krM[/youtube]
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Voetbal

Bericht door RDJ134 »

Den Haag gaat Europa in, moest er diep voor in de kast duiken maar ik vond er dit 25 jaar oude shirt :)

Vroegah en nu weer Europa in JEEEUUUH!!
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Voetbal

Bericht door Metalsnake36 »

Ik heb er nog eens zo over na zitten te denken... En ik ben er nu toch wel zeker van dat het huidige FC Barcelona het beste team in de historie van voetbal is. Heb natuurlijk niet veel van de historische teams van het verleden mee gekregen, maar na wat research op resultaten e.d. kunnen we toch wel stellen dat er nog nooit een elftal is geweest wat het zo constant zo ongelofelijk goed doet met misschien wel het mooiste voetbal ter wereld. In het hedendaagse voetbal met al z'n verschillende speelstijlen, tactieken en individuele kwaliteiten zijn de prestaties van FCB toch ongelofelijk. En ondanks het enorm hoge tempo, de gigantische druk (WK,CL,EK,LaLiga etc.) nog steeds zo kunnen presteren is toch bizar?

Het enige team waar ze nog tegenstand van hebben is Real Madrid. Dit ook nadat Mourinho zowat het zijn levenswerk gemaakt heeft om Barca te verslaan na de 0-5 en 6-2 vernederingen wat er ook voor nodig is. Het was toch gewoon bijna vernederend hoe makkelijk Man United werd weg gespeeld in de CL finale. En hoe ze de hele CL hebben gespeeld was ook ongelofelijk... En voorlopig zie ik dit niet veranderen met de nieuwe aanwinsten van Alexis Sanchez en de speler die zich na 10 minuten spelen al heeft bewezen; Cesc Fabregas. Daarbij hebben ze de beste verdediging ter wereld met Puyol en Pique en de geniale aanvallende back Dani Alves. Ik zal ook maar niet beginnen over het middenveld met Xaviensta en Messi... Want dat is gewoon bizar. En natuurlijk investeren ze nog steeds heel veel geld in hun eigen jeugd academie die ook geniaal blijkt te zijn. Mag je wel zeggen na spelers als Cesc, Messi, Xavi, Pique, Iniesta, Mikel, Pepe Reina en de list goes on and on...
Afbeelding
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Voetbal

Bericht door DanielBoss »

Ik ben het wel met je eens. Beste team, weet ik niet. Is denk ik moeilijk uit te zoeken, maar op basis van resultaten zou het wel eens waar kunnen zijn. Maar ik heb verder daar niet naar gekeken dus daar kan ik geen zinnig woord over zeggen.

Alleen heb ik zo'n schijthekel aan het Spaanse voetbal, omdat ze zo snel vallen, elkaar kaarten proberen aan te smeren, schwalbes maken etc. Bij de minste of geringste aanraking laten ze zich meteen vallen.
Daarom kijk ik zo veel liever naar de Engelse competitie, waar dat veel minder gebeurt en ook sneller wordt afgestraft.
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Plaats reactie